اینورتر جوشکاری اکتیو 200 آمپر مدل AC-48200

4/5

Original price was: 5,240,000 تومان.Current price is: 4,850,000 تومان.

ویژگی ها

اینورتر اکتیو مدل AC-48200، محصولی با کیفیت و ساخت کشور چین، به‌طور خاص برای کار با انواع مختلف فلزات طراحی شده است. این دستگاه جوش با حداکثر جریان ۲۰۰ آمپر، قابلیت کار با الکترود ۴ میلی‌متری را دارد و به شما این امکان را می‌دهد که پروژه‌های مختلف را با قدرت و دقت بالا انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه، تکنولوژی پیشرفته IGBT است که به همراه سوییچینگ سریع و حرفه‌ای، عملکردی بهینه و پایدار را تضمین می‌کند. همچنین، اینورتر مجهز به ولوم تنظیم Arc Force است که به شما کمک می‌کند قوس مناسب و کیفیت جوش عالی را ایجاد کنید.

برای تنظیم دقیق‌تر جریان خروجی، دستگاه دارای صفحه نمایشگر دیجیتال است که امکان نظارت و تنظیم جریان را با دقت بالا فراهم می‌آورد. این دستگاه قادر به کار با انواع مختلف الکترودها از جمله قلیایی، اسیدی، روکش‌دار و دیگر انواع است، که تطابق‌پذیری بالایی را به ارمغان می‌آورد.

اینورتر AC-48200 با مقاومت در برابر نوسانات برق، به طول عمر بیشتر دستگاه کمک می‌کند و در کنار آن، توانایی خنک‌کنندگی با هوا به کمک فن‌های قدرتمند را داراست. علاوه بر این، این دستگاه با فناوری کاهش میزان مصرف برق تا ۱۵ درصد، به صرفه‌جویی انرژی و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند.

دستگاه با متعلقات کامل شامل انبر جوش، انبر اتصال، کابل برق، ماسک محافظ اشعه و فرچه سیمی عرضه می‌شود و با گارانتی رسمی ۱۲ ماهه شرکت اکتیو، از کیفیت و پشتیبانی پس از خرید آن اطمینان حاصل می‌شود.

مشخصات فنی
نمایشگر دیجیتال

دارد

برند محصول

اکتیو / Active

ولتاژ

225 ولت

سیستم اینورتر

IGBT

برق مورد نیاز

تک فاز

نوع اینورتر

عادی

کیف حمل و نگهدارنده

ندارد

آمپراژ خروجی

200 آمپر

گارانتی

دارد

وزن دستگاه

4000 گرم

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اینورتر جوشکاری اکتیو 200 آمپر مدل AC-48200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *