پیستوله برقی رونیکس 110 وات مدل 1311

4/5

Original price was: 1,890,000 تومان.Current price is: 1,790,000 تومان.

ویژگی ها

توان موتوری، 110 واتی: این دستگاه با قدرت 110 وات طراحی شده است که برای انجام کارهای مختلف به صورت کارآمد و بهینه عمل می‌کند.

حجم خروجی 300 میلی‌لیتر در دقیقه: با جریان خروجی حداکثر 300 میلی‌لیتر در دقیقه، می‌توانید به سرعت و با کارایی بالا رنگ‌آمیزی کنید.

 نازل 0.8 میلی‌متر: نازل با قطر 0.8 میلی‌متر برای پاشش دقیق و یکنواخت رنگ به کار می‌رود، که به شما کمک می‌کند تا نتیجه‌ای حرفه‌ای بدست آورید.

سیستم رنگ پاشی سلونوئیدی: این سیستم پیشرفته با تکنولوژی سلونوئیدی و مطابق با استانداردهای CE اروپا طراحی شده است، که به عملکرد بهینه و ایمنی دستگاه کمک می‌کند.

سیستم پاشش رنگ پیشرفته و پاشش یکنواخت رنگ: نازل پیشرفته به شما امکان می‌دهد تا رنگ را به صورت یکنواخت و صاف بر روی سطوح مختلف پاشش کنید، بدون ایجاد لکه یا ناهماهنگی.

مناسب جهت کلیه مصارف: این دستگاه برای استفاده در انواع پروژه‌های عمومی و خانگی مناسب است و نیازهای متنوع رنگ‌آمیزی شما را برآورده می‌کند.

یک سال گارانتی رونیکس: محصول با گارانتی 12 ماهه از سوی شرکت رونیکس ارائه می‌شود که نشان‌دهنده کیفیت و اطمینان از دوام دستگاه است و به شما آرامش خاطر در خرید آن می‌دهد.

مشخصات فنی
برند محصول

رونیکس / Ronix

حجم مخزن

800 میلی لیتر

نوع پیستوله

ساده – برقی

ولتاژ

230 ولت

گارانتی

دارد

حداکثر حجم هوای خروجی

300 میلی لیتر در دقیقه

توان

110 وات

وزن

1500 گرم

کیف حمل و نگهدارنده

ندارد

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیستوله برقی رونیکس 110 وات مدل 1311”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *