پیستوله برقی رونیکس 350 وات مدل 1335

4/5

Original price was: 2,790,000 تومان.Current price is: 2,650,000 تومان.

ویژگی ها
  • توان موتور 350 وات: این دستگاه با قدرت 350 وات طراحی شده است که عملکرد مؤثر و مناسب برای انواع پروژه‌های رنگ‌آمیزی را ارائه می‌دهد.
  • تحت سیستم رنگ‌پاشی HVLP: سیستم HVLP (High Volume Low Pressure) با استاندارد CE اروپا برای پاشش رنگ بهینه و کم‌مصرف به کار رفته است که باعث عملکرد بهتر و کارآمدتر دستگاه می‌شود.
  • طراحی عالی و متفاوت در قسمت خروجی نازل: نازل طراحی شده به گونه‌ای است که می‌توانید رنگ را به صورت حرفه‌ای و با دقت بالا در دو حالت عمودی و افقی پاشش کنید.
  • داری نازل با قطر 1.8 میلی‌متر و 2.6 میلی‌متر: این پیستوله شامل دو نازل با اندازه‌های مختلف (1.8 میلی‌متر و 2.6 میلی‌متر) است که برای کاربردهای مختلف رنگ‌آمیزی و شرایط متفاوت مناسب می‌باشد.
  • دارای سیستم فیلتر هوا و سهولت در تعویض آن : سیستم تعویض فیلتر هوای سریع به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی و سرعت فیلتر را تعویض کنید و از راحتی بیشتر در استفاده از دستگاه برخوردار شوید.
  • قابلیت باز شدن بخش تفنگی جهت سرویس دستگاه: طراحی دستگاه به گونه‌ای است که سری تفنگی به راحتی باز می‌شود، که تمیز کردن و نگهداری آن را آسان‌تر می‌کند.
  • 1 سال گارانتی شرکتی: این محصول با گارانتی 12 ماهه از سوی شرکت رونیکس ارائه می‌شود که کیفیت و دوام دستگاه را تضمین می‌کند و به شما اطمینان خاطر در خرید آن می‌دهد.
مشخصات فنی
توان

350 وات

برند محصول

رونیکس

سایز نازل

1.8 و 2.6 میلی‌متر

ظرفیت مخزن

700 میلی لیتر

حداکثر حجم هوای خروجی

800 میلی لیتر در دقیقه

ولتاژ

230 ولت

کیف حمل و نگهدارنده

ندارد

گارانتی

دارد

وزن

1200 گرم

نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیستوله برقی رونیکس 350 وات مدل 1335”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *